Mai mult decat atat, competitivitatea unei firme depinde in mare masura de identificarea si fructificarea oportunitatilor de vanzare.
De ce ZoomCRM?
Manager al unui departament de vanzari:
- Ai acces la ZoomCRM prin Internet;
- Monitorezi in orice moment, de oriunde, activitatea agentilor de vanzari;
- Analizezi eficienta procesului de vanzare prin intermediul rapoartelor – care e stadiul oportunitatilor de vanzare identificate, cate s-au transformat in vanzari, in ce masura clientii sunt multumiti de produsele sau serviciile oferite etc.
Agent de vanzari:
Cu ZoomCRM, agentii de vanzari monitorizeaza eficient relatia cu fiecare client – de la identificarea oportunitatii de vanzare, pana la semnarea contractului si ulterior prin colectarea feedback-ului si mentinerea unei relatii de durata.- Persoanele de contact, contractele, notele, evenimentele si alte documente sunt stocate in fisa fiecarui client;
- Ai acces oricand si oriunde la istoricul clientului – ce a cumparat si cand, ce plangeri a avut si in ce mod au fost rezolvate etc;
- Monitorizezi stadiul fiecarei oportunitati de vanzare, precum si actiunile intreprinse pentru a transforma oportunitatea in vanzare efectiva;
- Cu ajutorul calendarului de lucru, iti gestionezi activitatea de zi cu zi.